Qalxanabənzər vəz üçün vitamin içirsiniz? – Həkimdən vacib XƏBƏRDARLIQ
10 Avqust 2026, 16:59
Qaynar xətt:
(+99450) 247 90 86
TİBB
572
20.05.2026, 21:53
D vitamini prediabeti olan bəzi insanlarda şəkər xəstəliyinin (tip 2 diabet) qarşısını ala bilər. Lakin araşdırmalar göstərir ki, bu fayda bədənimizin genetik quruluşundan asılıdır.
Bunu Oxu24.com-a həkim Fərhad Burzu bildirib.
D vitamininin bədəndə işləməsi üçün xüsusi qəbuledicilərə (reseptorlara) ehtiyacı var. İnsanların genetikası fərqli olduğu üçün bu qəbuledicilər də fərqli işləyir. Nəticədə D vitamini bəzi insanlara kömək edir, bəzilərinə isə təsir göstərmir.
Aparılmış bir araşdırmada prediabet diaqnozu qoyulmuş 2000-dən çox insanın məlumatlarını incələyiblər. Bu insanlar iki qrupa bölünüb və hər qrup gündəlik yüksək dozada (4000 IU) D3 vitamini qəbul edib.
Təxminən 2.5 il davam edən analizlər nəticəsində məlum olubki "CC" və ya "AC" genotipinə sahib olanlarda D vitamini şəkər xəstəliyi riskini 19% azaldıb. "AA" genotipinə sahib olanlarda isə demək olar ki, heç bir təsir göstərməyib.
Tip 2 diabet çox mürəkkəb xəstəlikdir və bədəndə onunla bağlı 500-dən çox genetik faktor var. D vitamini bu böyük sistemin sadəcə kiçik bir hissəsidir və təsiri hər insanda eyni olmur. Gələcəkdə genetik testlər sayəsində hər xəstə üçün daha uyğun və fərdi müalicə seçmək mümkün ola bilər.
Şahbaz
23:41 / 10 Avqust 2026
31
23:41 / 10 Avqust 2026
51
23:24 / 10 Avqust 2026
61
22:32 / 10 Avqust 2026
58
22:10 / 10 Avqust 2026
66
21:49 / 10 Avqust 2026
70
20:42 / 10 Avqust 2026
80
20:35 / 10 Avqust 2026
73
20:01 / 10 Avqust 2026
78
19:43 / 10 Avqust 2026
99
19:36 / 10 Avqust 2026
185
19:05 / 10 Avqust 2026
85
18:56 / 10 Avqust 2026
85
18:24 / 10 Avqust 2026
94
17:59 / 10 Avqust 2026
89
17:40 / 10 Avqust 2026
103
17:15 / 10 Avqust 2026
98
16:59 / 10 Avqust 2026
90
16:45 / 10 Avqust 2026
92
16:33 / 10 Avqust 2026
130
16:30 / 10 Avqust 2026
117
16:08 / 10 Avqust 2026
101
15:54 / 10 Avqust 2026
99
© 2026 Oxu24.com Müəllif hüquqları qorunur.