Bu 7 qidanı yeyənlər daha gec qocalır
10 Avqust 2026, 23:41
Qaynar xətt:
(+99450) 247 90 86
CƏMİYYƏT
787
20.05.2026, 22:10
Bir çox insan səhəri kruassan, şirin səhər dənli məhsulları və ya meyvə şirəsi ilə başlayır. Lakin nevroloqlar xəbərdarlıq edir ki, bu cür qidalar yalnız qısa müddətli enerji verir və daha sonra tez yorğunluq, aclıq hissi və diqqət problemləri yarana bilər.
Oxu24.com xəbər verir ki, nevroloq doktor Suraj Muleyin sözlərinə görə, beyin üçün əsas olan sürətli şəkər artımı deyil, sabit enerji mənbəyidir. Mütəxəssis qeyd edir ki, meyvə şirələri vitamin baxımından zəngin olsa da, lif demək olar ki, yoxdur və bu səbəbdən şəkər çox tez sorulur.
Mütəxəssislər bildirir ki, beyn üçün ideal səhər yeməyi üç əsas elementi birləşdirməlidir: omeqa-3 yağ turşuları, zülal və lif. Bu komponentlər yaddaşın, diqqətin və qanda şəkər səviyyəsinin sabit qalmasına kömək edir.
.
Nevroloq Con Stüart Hao Di vurğulayır ki, omeqa-3 sinir hüceyrələrinin fəaliyyəti və yaddaşın formalaşması üçün vacib rol oynayır. Zülal diqqətin qorunmasına, lif isə bağırsaq sağlamlığına təsir edir və bu da birbaşa beyin funksiyaları ilə əlaqəlidir.
Ən faydalı məhsul kimi yumurta
Həkimlər səhər rasionunda ən faydalı məhsullardan biri kimi yumurtanı göstərir. Yumurta yüksək keyfiyyətli zülal, sağlam yağlar və xolin ehtiva edir. Xolin beyin üçün vacib olan asetilxolinin istehsalında iştirak edir.
1500-dən çox 60 yaşdan yuxarı insan üzərində aparılan tədqiqat göstərib ki, xolinin daha yüksək qəbulu demensiya öncəsi ola biləcək koqnitiv pozulma riskinin aşağı olması ilə əlaqəlidir.
Mütəxəssislər günə 1-2 yumurta və tam taxıllı çörəklə başlamağı tövsiyə edir. Faydanı artırmaq üçün avokado və ya tərəvəzlər əlavə edilə bilər.
Yumurtanı sevməyənlər üçün alternativ
Nevroloqlar yumurta yeməyənlərə yunan yoqurtu ilə giləmeyvə, qoz-fındıq və ya toxumları tövsiyə edir. Qaragilə, moruq və böyürtkən antioksidantlarla zəngindir və beyin hüceyrələrini iltihab və oksidləşdirici stressdən qoruyur.
İçkilərə xüsusi diqqət
Şəkərli şirələr əvəzinə qəhvə və ya çay seçmək daha faydalıdır. 130 min nəfər üzərində aparılan araşdırmaya görə, gündə 2-3 fincan kofeinli içki demensiya riskini azalda bilər. Lakin kofeinin günün ilk yarısında qəbul edilməsi daha məqsədəuyğundur.
Beləliklə, nevroloqlar şəkərli səhər yeməklərindən uzaq duraraq zülal və liflə zəngin qidaların seçilməsini tövsiyə edir. Onların fikrincə, bu cür qidalanma beynin gün ərzində daha məhsuldar və fokuslu işləməsinə kömək edir.Sonxeber.az
23:41 / 10 Avqust 2026
82
23:41 / 10 Avqust 2026
94
23:24 / 10 Avqust 2026
99
22:32 / 10 Avqust 2026
87
22:10 / 10 Avqust 2026
90
21:49 / 10 Avqust 2026
91
20:42 / 10 Avqust 2026
98
20:35 / 10 Avqust 2026
88
20:01 / 10 Avqust 2026
95
19:43 / 10 Avqust 2026
121
19:36 / 10 Avqust 2026
227
19:05 / 10 Avqust 2026
102
18:56 / 10 Avqust 2026
96
18:24 / 10 Avqust 2026
109
17:59 / 10 Avqust 2026
103
17:40 / 10 Avqust 2026
116
17:15 / 10 Avqust 2026
110
16:59 / 10 Avqust 2026
100
16:45 / 10 Avqust 2026
98
16:33 / 10 Avqust 2026
158
16:30 / 10 Avqust 2026
128
16:08 / 10 Avqust 2026
109
15:54 / 10 Avqust 2026
105
© 2026 Oxu24.com Müəllif hüquqları qorunur.