İlk dəfə donuz qaraciyəri və böyrəkləri insana köçürüldü
09 İyun 2026, 23:23
Qaynar xətt:
(+99450) 247 90 86
TİBB
470
22.04.2026, 15:13
Beyin sağlamlığını qorumaq üçün hansı faktorların önəmli olduğu hər zaman maraq doğurur. Son araşdırmalar göstərir ki, D vitamini səviyyəsi bu baxımdan düşündüyümüzdən daha böyük rol oynaya bilər.
Bu barədə Oxu24.com-a açıqlamasında Endokrinoloq Dr. Fərhad Burzu bildirib.
"İrlandiyanın University of Galway alimləri tərəfindən aparılan uzunmüddətli kohort tədqiqatı D vitamininin beyin sağlamlığına təsiri ilə bağlı diqqətçəkən nəticələr ortaya qoyub.16 il davam edən bu tədqiqatda beyin görüntüləmə (PET) vasitəsilə Alzheimerlə əlaqəli dəyişikliklər qiymətləndirilib. Araşdırmada 400-dən çox iştirakçı analiz edilib və yaş, cins, depressiya simptomları kimi faktorlar nəzərə alınıb. Beləliklə, yüksək D vitamini səviyyəsi (>30 ng/mL) olan şəxslərdə “tau” zülalının beyində toplanmasının daha aşağı olduğu müəyyən edilib. Tau zülalı Alzheimer xəstəliyinin əsas biomarkerlərindən biri hesab olunur. Bununla yanaşı, D vitamini səviyyəsi ilə amiloid yığıntıları arasında əlaqə aşkar edilməyib.
Nəticələr göstərir ki, orta yaşda D vitamini səviyyəsinin optimal saxlanılması gələcəkdə demensiya riskinin azaldılmasında rol oynaya bilər. Lakin bu əlaqənin təsdiqi üçün əlavə klinik tədqiqatlara ehtiyac var və hər hansı əlavə qəbul etməzdən əvvəl mütləq həkimlə məsləhətləşmək vacibdir",-deyə həkim qeyd edib.
Jalə
01:04 / 10 İyun 2026
147
00:24 / 10 İyun 2026
179
00:01 / 10 İyun 2026
130
23:52 / 09 İyun 2026
156
23:36 / 09 İyun 2026
264
23:26 / 09 İyun 2026
135
23:23 / 09 İyun 2026
131
23:15 / 09 İyun 2026
128
23:09 / 09 İyun 2026
112
23:03 / 09 İyun 2026
177
22:59 / 09 İyun 2026
268
22:52 / 09 İyun 2026
489
22:41 / 09 İyun 2026
128
22:06 / 09 İyun 2026
130
21:47 / 09 İyun 2026
136
21:29 / 09 İyun 2026
166
21:23 / 09 İyun 2026
120
21:11 / 09 İyun 2026
159
21:01 / 09 İyun 2026
120
21:00 / 09 İyun 2026
126
20:40 / 09 İyun 2026
148
20:27 / 09 İyun 2026
142
20:10 / 09 İyun 2026
1382
© 2026 Oxu24.com Müəllif hüquqları qorunur.