Sahil Babayevdən ŞOK ANONS - Bu məmurların PULU KƏSİLİR
10 İyun 2026, 12:54
Qaynar xətt:
(+99450) 247 90 86
CƏMİYYƏT
524
30.04.2026, 00:27
Dondurma və digər yağlı süd məhsullarının sağlamlığa təsiri ilə bağlı yeni araşdırmalar maraqlı nəticələr ortaya qoyub. Mütəxəssislərin sözlərinə görə, bəzi tədqiqatlar göstərib ki, tam yağlı süd məhsulları, o cümlədən nadir hallarda istehlak edilən dondurma, ürək-damar xəstəlikləri və 2-ci tip diabet riski ilə gözlənildiyindən daha az əlaqəlidir.
Alimlər hesab edirlər ki, bu təsir məhsulların tərkibində olan təbii yağlar, kalsium və bioaktiv maddələrlə bağlıdır. Bu komponentlər bəzi hallarda xolesterin səviyyəsinin daha balanslı qalmasına və orqanizmin insulinə reaksiyasının yaxşılaşmasına kömək edir.
Lakin bu o demək deyil ki, çox sayda dondurma yemək təhlükəsizdir.
Əsas məsələ balanslı qidalanma və ölçülü istehlakdır. Dondurma kimi şirniyyatlar yalnız nadir hallarda və sağlam rasionun bir hissəsi kimi qəbul edilməlidir.
Həkimlər qeyd edib ki, sağlam həyat tərzi sərt qadağalar üzərində deyil, düzgün seçimlər və davamlı balans üzərində qurulmalıdır.
12:54 / 10 İyun 2026
95
12:52 / 10 İyun 2026
19
12:48 / 10 İyun 2026
32
12:43 / 10 İyun 2026
33
12:38 / 10 İyun 2026
46
12:29 / 10 İyun 2026
205
12:27 / 10 İyun 2026
145
12:19 / 10 İyun 2026
78
12:16 / 10 İyun 2026
62
12:13 / 10 İyun 2026
59
12:00 / 10 İyun 2026
78
11:52 / 10 İyun 2026
66
11:47 / 10 İyun 2026
202
11:41 / 10 İyun 2026
115
11:36 / 10 İyun 2026
87
11:32 / 10 İyun 2026
87
11:21 / 10 İyun 2026
87
11:13 / 10 İyun 2026
104
11:06 / 10 İyun 2026
631
11:01 / 10 İyun 2026
75
10:53 / 10 İyun 2026
67
10:50 / 10 İyun 2026
138
10:34 / 10 İyun 2026
105
© 2026 Oxu24.com Müəllif hüquqları qorunur.