Kartofun üzərindəki izlərə DİQQƏT EDİN – Zəhərlənə bilərsiniz
15 Avqust 2026, 22:53
Qaynar xətt:
(+99450) 247 90 86
CƏMİYYƏT
483
07.07.2026, 00:44
ABŞ-da aparılan tədqiqatın nəticəsinə görə, ağciyər xərçəngi riskini azaltmaq üçün gündə 1 fincan qatıq və lif tərkibi yüksək olan məhsullar yemək lazımdır.
Oxu24.com xəbər verir ki, ABŞ-ın Vanderbilt Universitetinin Tibb Mərkəzinin mütəxəssisləri ABŞ, Avropa və Asiyadan olan 1,4 milyon yetkin insanın sağlamlıq məlumatlarını araşdırıb. Tədqiqatda qatıq və lifli qidalarla sağlamlıq vəziyyəti arasındakı əlaqə öyrənilib. Məlum olub ki, gündə bir fincan qatıq yeyən şəxslərin ağciyər xərçənginə tutulma riski 20 faiz aşağıdır.
Tədqiqatın müəllifi Xiao-Ou Çunun sözlərinə görə, yüksək lifli qidalar və qatıq ürək-damar xəstəliklərilə yanaşı, həzm sistemi xərçənginə qarşı da qoruyucu təsirə malikdir.
23:29 / 15 Avqust 2026
111
23:27 / 15 Avqust 2026
88
22:53 / 15 Avqust 2026
115
22:35 / 15 Avqust 2026
104
22:24 / 15 Avqust 2026
120
21:57 / 15 Avqust 2026
105
21:37 / 15 Avqust 2026
347
21:35 / 15 Avqust 2026
159
21:30 / 15 Avqust 2026
1908
21:24 / 15 Avqust 2026
101
21:24 / 15 Avqust 2026
75
21:17 / 15 Avqust 2026
103
21:17 / 15 Avqust 2026
513
21:16 / 15 Avqust 2026
1225
20:34 / 15 Avqust 2026
86
20:06 / 15 Avqust 2026
124
19:44 / 15 Avqust 2026
95
19:31 / 15 Avqust 2026
101
19:29 / 15 Avqust 2026
95
19:17 / 15 Avqust 2026
105
19:04 / 15 Avqust 2026
87
18:42 / 15 Avqust 2026
95
18:30 / 15 Avqust 2026
83
© 2026 Oxu24.com Müəllif hüquqları qorunur.