Tramp və Zelenski arasında telefon danışığı olub
14 İyun 2026, 19:40
Qaynar xətt:
(+99450) 247 90 86
DÜNYA
458
14.04.2026, 19:56
Şirin qazlı içkilərin və bəzi qidaların ömür uzunluğuna təsiri ilə bağlı araşdırma
Son illərdə aparılan elmi tədqiqatlarda qidalanmanın insan sağlamlığı və ömür uzunluğuna təsiri xüsusi olaraq diqqət mərkəzindədir.
Oxu24.com xəbər verir ki,Miçiqan Universiteti tədqiqatçılarının müxtəlif qida məhsulları üzərində apardığı analizlərə əsasən, ultra emal olunmuş və şəkərli məhsulların mütəmadi istifadəsi sağlamlığa mənfi təsir göstərə bilər. Bu qidalar piylənmə, ürək-damar xəstəlikləri, diabet və digər metabolik pozuntuların yaranma riskini artırır.
Araşdırma nəticələrinə görə, şirin qazlı içkilər və bəzi emal olunmuş qidalar sağlam həyat illərinə mənfi təsir göstərə bilən məhsullar kimi qiymətləndirilir. Eyni zamanda, bəzi təbii qidaların – qoz, fındıq, toxumlar, meyvə və tərəvəzlərin – müntəzəm qəbulu isə ümumi sağlamlıq göstəricilərinə müsbət təsir göstərir.
Mütəxəssislər qeyd edirlər ki, bu rəqəmlər birbaşa “həyatdan dəqiqə çıxarılması” mənasında deyil, statistik və uzunmüddətli sağlamlıq risklərinin modelləşdirilməsi nəticəsində əldə olunmuş göstəricilərdir.
Həkimlər vurğulayırlar ki, qidalanmada kiçik dəyişikliklər belə zamanla sağlamlıq və ömür keyfiyyətinə müsbət təsir göstərə bilər. Balanced və təbii qidalanma isə ən doğru yanaşma hesab olunur.
Hazırladı: Şahbaz
19:40 / 14 İyun 2026
11
18:50 / 14 İyun 2026
61
18:44 / 14 İyun 2026
48
18:37 / 14 İyun 2026
72
18:31 / 14 İyun 2026
82
18:21 / 14 İyun 2026
87
11:30 / 14 İyun 2026
115
10:32 / 14 İyun 2026
149
10:30 / 14 İyun 2026
127
01:43 / 14 İyun 2026
277
01:38 / 14 İyun 2026
259
00:05 / 14 İyun 2026
434
23:39 / 13 İyun 2026
426
23:13 / 13 İyun 2026
250
22:56 / 13 İyun 2026
361
22:52 / 13 İyun 2026
180
22:34 / 13 İyun 2026
170
21:57 / 13 İyun 2026
948
21:47 / 13 İyun 2026
173
21:33 / 13 İyun 2026
178
21:12 / 13 İyun 2026
165
21:02 / 13 İyun 2026
187
20:53 / 13 İyun 2026
241
© 2026 Oxu24.com Müəllif hüquqları qorunur.