Bu qurumlarda işləyənlərin MAAŞLARI KƏSKİN ARTACAQ
30 Sentyabr 2026, 17:04
Qaynar xətt:
(+99450) 247 90 86
REDAKTORUN SEÇİMİ
827
20.11.2025, 12:33
Milli Məclisdə icbari tibbi sığorta ilə bağlı qanuna dəyişikliklər qəbul edilib.
“Yeni Sabah” xəbər verir ki, yeni qaydalara əsasən, rəsmi əmək müqaviləsi olmadan işləyən və gəlir əldə edən şəxslər aylıq təxminən 16 manat məbləğində sığorta haqqı ödəməlidirlər. Bu ödənişi gecikdirən şəxslərə isə 10 faiz əlavə cərimə tətbiq olunacaq.
Dəyişikliklər yalnız qeyri-formal məşğulluqla məşğul olan şəxslərə aid edilir. Kənd təsərrüfatı sahəsində çalışan, ustalıq edən, fərdi xidmət göstərən, lakin fəaliyyətini rəsmi şəkildə rəsmiləşdirməyən şəxslər bu kateqoriyaya daxil edilir.
Ən önəmlisi isə odur ki, rəsmi olaraq işsiz kimi qeydiyyatda olan və sosial yardım alan şəxslərin icbari tibbi sığorta haqqını, əvvəlki kimi, dövlət ödəyəcək. Bu şəxslərin heç bir ödəniş etməsinə ehtiyac olmayacaq.
Yeni mexanizmin məqsədi tibbi xidmətlərə bərabər çıxışı təmin etmək və qeyri-rəsmi məşğulluğun qarşısını almaqdır.
13:25 / 07 Oktyabr 2026
10
13:20 / 07 Oktyabr 2026
23
13:14 / 07 Oktyabr 2026
111
13:12 / 07 Oktyabr 2026
27
13:10 / 07 Oktyabr 2026
26
13:07 / 07 Oktyabr 2026
28
13:05 / 07 Oktyabr 2026
33
12:58 / 07 Oktyabr 2026
37
12:56 / 07 Oktyabr 2026
33
12:50 / 07 Oktyabr 2026
100
12:37 / 07 Oktyabr 2026
146
12:34 / 07 Oktyabr 2026
47
12:30 / 07 Oktyabr 2026
46
12:17 / 07 Oktyabr 2026
144
12:08 / 07 Oktyabr 2026
52
12:03 / 07 Oktyabr 2026
67
12:01 / 07 Oktyabr 2026
103
11:53 / 07 Oktyabr 2026
184
11:41 / 07 Oktyabr 2026
1567
11:40 / 07 Oktyabr 2026
101
11:34 / 07 Oktyabr 2026
170
11:32 / 07 Oktyabr 2026
52
11:26 / 07 Oktyabr 2026
58
© 2026 Oxu24.com Müəllif hüquqları qorunur.