Gələn il pensiyalar belə artırılacaq - Deputat açıqladı
14 Noyabr 2026, 18:06
Qaynar xətt:
(+99450) 247 90 86
CƏMİYYƏT
631
23.09.2026, 18:50
Gələn il yanvarın 1-dən etibarən muzdlu işdən əldə edilən gəlirlər üzrə gəlir vergisinin dərəcələri dəyişdiriləcək. Yeni qaydalara əsasən, çalışanların əməkhaqqından tutulacaq gəlir vergisi pilləli sistem üzrə hesablanacaq. Belə ki, aylıq gəlirin 2500 manatadək olan hissəsinə 5 faiz dərəcə tətbiq ediləcək. 2500 manatdan 8000 manatadək olan gəlirlər üzrə isə 125 manat və 2500 manatdan çox olan məbləğin 10 faizi tutulacaq. Aylıq gəlir 8000 manatdan çox olduqda isə 675 manat və 8000 manatdan artıq olan məbləğin 14 faizi gəlir vergisinə cəlb ediləcək.
Oxu24.com xəbər verir ki ,Milli Məclisin deputatı Vüqar Bayramov Demokrat.az-a açıqlamasında qeyd edib ki, 2026-cı ildən etibarən fiziki şəxslərin gəlir vergisində sistemli şəkildə vergi dərəcələrinin tətbiqinə başlanılıb:
Gələn ildən maaşlardan tutulmalar artacaq — Açıqlama
“Nəzərə alsaq ki, hazırda fiziki şəxslərin gəlirindən 3 faiz vergi tutulur, 2 500 manatdan çox olan hissə isə 3 faiz dərəcə ilə vergiyə cəlb edilir. Növbəti ildən bu rəqəm 5 faiz, 2028-ci ildə isə 7 faiz olacaq. Əslində, mərhələli vergi tutmada da məqsəd ondan ibarət idi ki, biznes buna praktiki olaraq hazırlaşsın və xüsusilə qeyri-rəsmi məşğulluğun yaranmasının qarşısı alınsın. Vergi Məcəlləsinə edilən dəyişikliklər müzakirə olunan zaman da məhz bu məsələni müzakirə etmiş və eyni zamanda dəstəkləmişdik. Çünki mərhələli keçid birmənalı şəkildə biznesin prosesə hazırlaşmasına imkan yaradır”.
Vüqar Bayramovun sözlərinə görə, bu kontekstdə, təbii ki, növbəti ildə 2 faiz bəndi həcmində gəlir vergisinin dərəcəsində artım olacaq:
“Sözsüz ki, buna uyğun olaraq, bütövlükdə biznesin dəstəklənməsi və digər xərclərin azaldılması istiqamətində fəaliyyətlərin genişləndirilməsinə ehtiyac var. Amma gələn ildən tətbiq ediləcək vergi dərəcələri artıq ötən ilin sonunda Vergi Məcəlləsinə edilən dəyişikliklərdə öz əksini tapıb. Bu, xüsusən də gəlir vergisində özəl və qeyri-neft sektorunda mərhələli vergi dərəcələrinin tətbiqi anlamına gəlir. 2028-ci ildə 7 faiz dərəcəsi tətbiq olunduqdan sonra isə bu proses başa çatacaq”.
18:09 / 14 Noyabr 2026
8
18:06 / 14 Noyabr 2026
289
18:03 / 14 Noyabr 2026
26
17:18 / 14 Noyabr 2026
120
17:15 / 14 Noyabr 2026
90
16:20 / 14 Noyabr 2026
105
16:05 / 14 Noyabr 2026
143
15:45 / 14 Noyabr 2026
112
15:27 / 14 Noyabr 2026
278
15:25 / 14 Noyabr 2026
121
15:07 / 14 Noyabr 2026
254
15:05 / 14 Noyabr 2026
134
14:44 / 14 Noyabr 2026
171
14:31 / 14 Noyabr 2026
122
14:24 / 14 Noyabr 2026
691
14:19 / 14 Noyabr 2026
121
14:15 / 14 Noyabr 2026
114
13:50 / 14 Noyabr 2026
3024
13:48 / 14 Noyabr 2026
147
13:16 / 14 Noyabr 2026
145
13:03 / 14 Noyabr 2026
121
12:49 / 14 Noyabr 2026
161
12:25 / 14 Noyabr 2026
152
© 2026 Oxu24.com Müəllif hüquqları qorunur.