Bir qaşıqla mədə yanmasını unudun— Bağırsaq sağlamlığı üçün sous resepti
16 Avqust 2026, 22:26
Qaynar xətt:
(+99450) 247 90 86
CƏMİYYƏT
46
16.08.2026, 21:54
Gündəlik portağal şirəsi istehlakının insan orqanizmində genlərin fəaliyyətinə təsir göstərə biləcəyi müəyyən edilib.
Oxu24.com xəbər verir ki, “Molecular Nutrition & Food Research” jurnalında dərc olunan araşdırmada sağlam könüllülər 60 gün ərzində hər gün 500 millilitr portağal şirəsi qəbul ediblər.
Tədqiqatın sonunda iştirakçıların periferik qan mononuklear hüceyrələrində gen aktivliyi araşdırılıb.
Nəticələr 1705 zülal kodlayan genin ifadəsində əhəmiyyətli dəyişiklik olduğunu göstərib. Onlardan 1673-nün aktivliyi azalıb, 32-nin isə artıb. Bundan başqa, 66 mikroRNT, 19 uzun kodlaşdırmayan RNT və 67 kiçik nüvəcik RNT-sində dəyişiklik qeydə alınıb.
Alimlərin diqqətini xüsusilə iltihab, lipid mübadiləsi və qan təzyiqinin tənzimlənməsi ilə əlaqəli genlər çəkib. IL6 və IL1B kimi iltihabla, NAMPT və NLRP3 kimi qan təzyiqinin tənzimlənməsi ilə əlaqəli genlərdə dəyişikliklər müəyyən olunub. Təhlillər həmçinin renin ifrazı, aldosteron sintezi, yağ mübadiləsi və müxtəlif iltihabi proseslərlə əlaqəli molekulyar yolların təsirləndiyini göstərib.
Araşdırmanın maraqlı nəticələrindən biri də orqanizmin portağal şirəsinə reaksiyasının bədən çəkisindən asılı olaraq fərqlənməsi olub.
Artıq çəkili iştirakçılarda daha çox lipid mübadiləsi və piy hüceyrələrinin formalaşması ilə bağlı, normal çəkili şəxslərdə isə iltihabi proseslərlə əlaqəli gen dəyişiklikləri müşahidə edilib.
Tədqiqatçılar nəticələrin portağal şirəsinin ürək-damar sağlamlığı ilə əlaqəli bəzi molekulyar mexanizmlərə təsir göstərə biləcəyini bildirdiyini vurğulayırlar. Bununla belə, bu nəticələr portağal şirəsinin ürək-damar xəstəliklərini müalicə etdiyini sübut etmir və araşdırmanın gen ifadəsi üzrə hissəsi cəmi 20 iştirakçının məlumatlarına əsaslanıb. (Musavat.com)
22:26 / 16 Avqust 2026
39
22:06 / 16 Avqust 2026
52
21:17 / 16 Avqust 2026
60
21:08 / 16 Avqust 2026
70
20:46 / 16 Avqust 2026
74
20:39 / 16 Avqust 2026
787
20:33 / 16 Avqust 2026
281
20:19 / 16 Avqust 2026
59
19:56 / 16 Avqust 2026
84
19:40 / 16 Avqust 2026
91
19:29 / 16 Avqust 2026
114
15:05 / 16 Avqust 2026
130
14:20 / 16 Avqust 2026
136
14:12 / 16 Avqust 2026
385
13:55 / 16 Avqust 2026
138
13:45 / 16 Avqust 2026
413
13:40 / 16 Avqust 2026
1086
11:57 / 16 Avqust 2026
123
11:56 / 16 Avqust 2026
125
23:29 / 15 Avqust 2026
276
23:27 / 15 Avqust 2026
149
22:53 / 15 Avqust 2026
209
22:35 / 15 Avqust 2026
182
© 2026 Oxu24.com Müəllif hüquqları qorunur.