Reseptsiz müalicə fəlakətə aparır: Həkimlərdən HƏYƏCAN TƏBİLİ - VİDEO
13 Avqust 2026, 18:29
Qaynar xətt:
(+99450) 247 90 86
TİBB
769
06.09.2025, 22:18
Yeni araşdırmaya görə, gündəlik qəhvə istehlakı bəzi antibiotiklərin təsirini azalda bilər.
Oxu24.com xəbər verir ki, beynəlxalq qrup tərəfindən aparılan araşdırmada Escherichia coli (E. coli) bakteriyalarının kofeinə reaksiyası araşdırılıb.
Tədqiqatçılar 94 müxtəlif kimyəvi maddəni sınaqdan keçirib və onların bakteriya hüceyrələrinə daxil olan və çıxan maddələrə necə təsir etdiyini təhlil ediblər.
Nəticələr kofeinin xüsusilə diqqəti cəlb etdiyini göstərdi.
Kofein bakteriyaların siprofloksasin kimi müəyyən antibiotiklərin udulmasını azaldır.
Tədqiqat bu təsirin genetik tənzimləmə sistemləri vasitəsilə baş verdiyini və Rob adlı bir zülalın əsas rol oynadığını müəyyən etdi.
Qeyd edilib ki, Rob zülalı kofeinin yaratdığı dəyişikliklərin təxminən üçdə birində iştirak edir ki, bu da antibiotiklərin hüceyrəyə nüfuzunu azaldır.
Alimlər vurğulayırlar ki, bu, tam rezistentliyin inkişafı deyil, daha çox "aşağı səviyyəli antibiotik müqaviməti" kimi tanınan daha incə mexanizmlərin cəlb edilməsidir.
Bu cür təsirlər bakteriyaların sağ qalma şansını artırır və müalicələrin effektivliyini zəiflədə bilər.
Mütəxəssislər tədqiqatın laboratoriya şəraitində aparıldığını və oxşar effektin insanlarda nə dərəcədə müşahidə olunacağı hələlik məlum olmadığını vurğulayıblar.
Onlar həmçinin qeyd ediblər ki, bu təsir Salmonella kimi digər bakteriyalarda deyil, yalnız müəyyən növlərdə müşahidə olunur.
Tədqiqatın nəticələri antibiotik müalicəsini daha effektiv etmək üçün bakteriyalarda genetik və biokimyəvi mexanizmlərin daha ətraflı xəritələşdirilməsinin vacibliyini vurğulayır.
Araşdırma PLOS Biology jurnalında dərc olunub.
Nigar
23:13 / 13 Avqust 2026
67
22:48 / 13 Avqust 2026
74
22:46 / 13 Avqust 2026
56
22:45 / 13 Avqust 2026
68
22:35 / 13 Avqust 2026
104
22:28 / 13 Avqust 2026
660
22:23 / 13 Avqust 2026
65
22:19 / 13 Avqust 2026
64
22:16 / 13 Avqust 2026
103
22:12 / 13 Avqust 2026
63
21:55 / 13 Avqust 2026
251
21:40 / 13 Avqust 2026
79
21:35 / 13 Avqust 2026
56
21:23 / 13 Avqust 2026
492
21:17 / 13 Avqust 2026
67
21:15 / 13 Avqust 2026
58
20:59 / 13 Avqust 2026
56
20:56 / 13 Avqust 2026
799
20:54 / 13 Avqust 2026
71
20:49 / 13 Avqust 2026
73
20:45 / 13 Avqust 2026
64
20:44 / 13 Avqust 2026
81
20:41 / 13 Avqust 2026
88
© 2026 Oxu24.com Müəllif hüquqları qorunur.