Bu 3 bürcün pul bəxti açılacaq
10 Oktyabr 2026, 00:16
Qaynar xətt:
(+99450) 247 90 86
CƏMİYYƏT
592
25.10.2025, 10:43
Azərbaycanda işini itirən şəxslərə dövlət tərəfindən sığorta ödənişi verilir.
Oxu24.com-un məlumatına görə, bu, “İşsizlikdən sığorta haqqında” Qanunla tənzimlənir.
Belə ki, işsiz qalmış şəxslərə sığorta ödənişi əvvəlki orta aylıq əməkhaqqının 50 faizi həcmində təyin olunur.
Bu məbləğ ödəniş dövründə azalan qaydada verilir:
• İlk 2 ay – 100%
• 3-4-cü aylar – 80%
• 5-6-cı aylar – 70%
Əgər ailədə 18 yaşına qədər uşaq varsa, hər uşaq üçün əlavə 5% ödəniş edilir.
Aşağıdakı şəxslər ödəniş almaq hüququna malikdir:
• Müəssisə və ya təşkilatın ləğv edilməsi nəticəsində işsiz qalanlar
• Ştat ixtisarı səbəbindən işdən çıxarılanlar
• Müddətli əmək müqaviləsinin müddəti başa çatmış şəxslər (əlavə staj tələbi ilə)
Bu şəxslərin son 24 ay ərzində azı 12 ay sığorta stajı olmalıdır. Müddətli müqavilə ilə çalışanlar üçün bu müddət 36 ayda 24 ay staj kimi müəyyən olunub.
İlk müraciət zamanı sığorta ödənişi 6 ay müddətinə təyin edilir. Qanunla müəyyən olunmuş qaydada təkrar müraciət hallarında bu müddət 3 ayadək ola bilər. Bir şəxsə 24 ay ərzində maksimum 9 ay sığorta ödənişi verilə bilər.
00:16 / 10 Oktyabr 2026
6
23:59 / 09 Oktyabr 2026
38
23:57 / 09 Oktyabr 2026
1641
23:54 / 09 Oktyabr 2026
82
23:51 / 09 Oktyabr 2026
73
23:49 / 09 Oktyabr 2026
57
23:44 / 09 Oktyabr 2026
63
23:39 / 09 Oktyabr 2026
84
23:27 / 09 Oktyabr 2026
526
23:25 / 09 Oktyabr 2026
71
23:22 / 09 Oktyabr 2026
69
23:17 / 09 Oktyabr 2026
65
23:03 / 09 Oktyabr 2026
64
22:57 / 09 Oktyabr 2026
76
22:47 / 09 Oktyabr 2026
74
22:31 / 09 Oktyabr 2026
65
22:27 / 09 Oktyabr 2026
78
22:13 / 09 Oktyabr 2026
101
21:58 / 09 Oktyabr 2026
85
21:54 / 09 Oktyabr 2026
73
21:52 / 09 Oktyabr 2026
84
21:45 / 09 Oktyabr 2026
99
21:33 / 09 Oktyabr 2026
108
© 2026 Oxu24.com Müəllif hüquqları qorunur.