10-15° dərəcə şaxta olacaq,yollar buz bağlayacaq — XƏBƏRDARLIQ
09 Noyabr 2026, 12:15
Qaynar xətt:
(+99450) 247 90 86
CƏMİYYƏT
335
01.08.2026, 09:45
İşləyən qadınlara hamiləlik dövründə və doğuşdan sonrakı dövr üçün 126 təqvim günü (doğuşdan əvvəl 70 təqvim günü və doğuşdan sonra 56 təqvim günü) müddətində ödənişli məzuniyyət verilir.
Bu barədə Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi məlumat yayıb.
Bildirilib ki, qeyd olunan məzuniyyətin doğuşdan əvvəlki hissəsinin müddəti doğuş gözlənilən gündən uşağın doğulduğu günədək ötən günlər qədər ödənişli olaraq uzadılır və bu halda məzuniyyətin doğuşdan sonrakı hissəsi qısaldılmır.
"İki aylığadək yaşında uşağı övladlığa götürən qadınlar da doğuşdan sonra müəyyən edilmiş 56 günlük ödənişli sosial məzuniyyətdən istifadə etmək hüququna malikdirlər.
Uşağının doğulması ilə əlaqədar kişilərə isə tibb müəssisəsinin arayışı əsasında doğuşdan əvvəl və doğuşdan sonra olan dövrdə cəmi 14 təqvim günü müddətində ödənişli məzuniyyət verilir.
Uşağa bilavasitə qulluq edən valideynlərdən biri (o cümlədən uşağı övladlığa götürən qadınlar), yaxud ailənin başqa üzvü uşağın üç yaşı tamam olanadək ona qulluq etməkdən ötrü qanunvericiliklə müəyyən edilmiş məbləğdə müavinət verilən qismən ödənişli sosial məzuniyyət almaq hüququna malikdirlər", - məlumatda deyilir.//Demokrat.az
12:15 / 09 Noyabr 2026
1
12:03 / 09 Noyabr 2026
169
11:56 / 09 Noyabr 2026
54
11:56 / 09 Noyabr 2026
76
11:43 / 09 Noyabr 2026
60
11:37 / 09 Noyabr 2026
149
11:34 / 09 Noyabr 2026
66
11:30 / 09 Noyabr 2026
61
11:22 / 09 Noyabr 2026
77
11:09 / 09 Noyabr 2026
191
11:05 / 09 Noyabr 2026
113
10:55 / 09 Noyabr 2026
167
10:51 / 09 Noyabr 2026
331
10:44 / 09 Noyabr 2026
150
10:38 / 09 Noyabr 2026
206
10:30 / 09 Noyabr 2026
120
10:27 / 09 Noyabr 2026
106
10:10 / 09 Noyabr 2026
183
10:09 / 09 Noyabr 2026
200
10:00 / 09 Noyabr 2026
235
09:36 / 09 Noyabr 2026
1341
09:26 / 09 Noyabr 2026
113
09:19 / 09 Noyabr 2026
150
© 2026 Oxu24.com Müəllif hüquqları qorunur.