Məktəblərdə geyim qaydaları: hüquqi çərçivə və vahid yanaşma
11 Oktyabr 2026, 18:08
Qaynar xətt:
(+99450) 247 90 86
CƏMİYYƏT
671
21.09.2026, 12:17
Gələn il yanvarın 1-dən etibarən muzdlu işdən əldə edilən gəlirlər üzrə gəlir vergisinin dərəcələri dəyişdirilir.
Oxu24.com xəbər verir ki, yeni qaydalara əsasən, çalışanların əməkhaqqından tutulan gəlir vergisi məbləğləri aşağıdakı pilləli sistem üzrə hesablanacaq:
2500 manatadək olan hissəyə: 5 faiz dərəcə tətbiq olunacaq;
2500 - 8000 manat arası olan hissəyə: 125 manat + 2500 manatdan çox olan məbləğin 10 faizi tutulacaq;
8000 manatdan çox olan hissəyə: 675 manat + 8000 manatdan çox olan məbləğin 14 faizi vergiyə cəlb ediləcək.
18:13 / 11 Oktyabr 2026
24
18:08 / 11 Oktyabr 2026
48
17:57 / 11 Oktyabr 2026
53
17:52 / 11 Oktyabr 2026
86
17:40 / 11 Oktyabr 2026
52
17:28 / 11 Oktyabr 2026
55
17:24 / 11 Oktyabr 2026
86
17:10 / 11 Oktyabr 2026
88
16:55 / 11 Oktyabr 2026
134
16:46 / 11 Oktyabr 2026
75
16:25 / 11 Oktyabr 2026
67
15:55 / 11 Oktyabr 2026
87
15:22 / 11 Oktyabr 2026
81
15:03 / 11 Oktyabr 2026
346
14:50 / 11 Oktyabr 2026
201
14:41 / 11 Oktyabr 2026
106
14:35 / 11 Oktyabr 2026
366
14:34 / 11 Oktyabr 2026
105
14:25 / 11 Oktyabr 2026
1023
14:19 / 11 Oktyabr 2026
141
14:15 / 11 Oktyabr 2026
132
14:10 / 11 Oktyabr 2026
213
14:06 / 11 Oktyabr 2026
90
© 2026 Oxu24.com Müəllif hüquqları qorunur.